Pappas födelsedag

53 år fyllde min käre fader idag! Mormor, Morfar, Farmor och Mats blev därför inbjudna till oss för att fika i massor, det blev både kakor och tårta. Tror min fina släkt blev lite less på att jag drog fram kameran hela tiden och tvingade dom till skratt, men det är sånt man får leva med närman har en fotonörd i släkten.

Har också blivit störtkär i mammas externa blixt (som tyvärr bara fungerar på Andreas pentax kamera)! Därför bestämde jag mig för att beställa en extern blixt till min egna kamera. Ganska spontant, lite onödigt, men ack så roligt! Unnar mig den lite. Inbillar mig att jag kommer använda den jättemycket, vet inte hur det komer bli med det, men det får bli som ett substitut för en studio. Modellen blev i alla fall SB-700 och jag kan inte vänta tills jag får hem den, hoppas bara att den kommer innan nyår!






(Fotade med en Pentax K100d och extern blixt)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan