Så konstigt jobbig underbart fin vecka!

Verkligen en speciell vecka har det varit, kan inte minnas sist jag hade såhär mycket saker för mig på så kort tid sist. Veckan började med att jag Emma, Evelina och Rämsy for upp till Umeå på luciamovienight som arrangerades av SF bio. Första biofilmen började kring tolvslaget och den sista slutade vid sju (?) ungefär. Vaken hela natten, åka på skolan, vara seg som ett satan och somna på en bänk utanför IC-rummet för att sedan fara hem och lägga mig halv åtta.

Onsdag blev det filmredigering till nolarevyn, vilket jag inte var så effektiv med så jag fick fortsätta med det på torsdag på skolan, men det blev bra tillslut... trots att det inte är klart än. Men nästan. Säger vi. Efter skolan drog jag upp till Umeå igen för att se på bio, men den här gången for jag med Lisa. Vi såg Sherlock Holmes som inte riktigt levde upp till mina förväntningar men som fortfarande var bra och rolig.

Idag har det bara varit en såndär dag när allt har kännts bra (ja, typ efter lunch eftersom jag klev upp klockan fem imorse och var supertrött, vilket var lite ovärt men nödvändigt). Prov och uppsatser fick jag tillbaka med bra betyg så jag kunde känna mig sjukt stolt över mig själv, och sedan gick det jättebra att sjunga solo vilket bara gjorde hela dagen så himla bra.

Jag har haft en väldigt jobbig vecka på många sätt (framför allt med sömnen), men nu i slutet av veckan känns det så himla bra ändå. Helgen har precis börjat men det känns som om den redan har tagit slut, vet inte varför, men det gör ändå inte så mycket för min del, som den tok jag är längtar jag redan tillbaka till skolan! Ska försöka att sova lite nu och spara den här känslan av lycka i magen tills imorgon. Det kommer att bli så bra!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan