Körkortet!!

Äntligen är det slut på Fas A, B, C, F, repetitionsfrågor, sluttester och körlektioner!
Känns otroligt skönt att äntligen vara fri att ta bilen och åka var jag vill när jag vill (ja, nästan i alla fall).
Lisa fick bli min första riktiga passagerare när vi tillsammans for upp mot Backe, Mjöllom, Sund, Kälsvika och sedan tillbaka till Docksta igen. Otroligt mysigt och kul!
Är ganska trött coh slut efter att ha gått halva dagen å varit nervös för att sedan känns hur allt bara släppte och glädjen kom inkrypandes och tog över mina ansiktsmuskler helt och hållet.

Här är några bilder från Lisas och min tur!


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2011-05-12 klockan 13:29:31

Det är så sjukt underbart bra att du har körkortet! Och ps. jag älskar månen (: <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan