Nattmörkret sänker sig

Bra skoldag idag, som de flesta skoldagar. Är så glad att mina studiecirklar är fixade för i år, maxat allihopa och kan nu passera över till 2012 med gott studiecirkel-samvete! Satt igår eftermiddag med Evelinas studiecirkel och fyllde i den, och imorse renskrev jag två av hennes dagboksblad medan jag också fyllde i mitt egna för min grupp. Känner mig riktigt nöjd. Engelska C:n blev också klar igår vilket var väldigt skönt, så nu slipper jag gå runt och ha ångest över den också. Dock är det fortfarande Båten uppgiften och reportaget kvar som tynger lite, men nångång kommer det bli gjort. Unnade mig i alla fall en ledig kväll utan läxor eller krav och lät mig underhållas av 24 medan jag fyllde min mage med naturgodis.

Just det ja, hade kör idag också. Det lät hemskt. Allvarligt, det var ingen höjdare alls. Dock fick jag fina komplimanger från Magnus för min sångröst vilket värme ända in i benmärgen. Min sångröst är något jag väldigt lätt kan bli otroligt självkritisk mot och därför blir jag sådär barnsligt extraglad när någon ärligt och uppriktigt berömmer mig för den. Jag har väldigt lätt för att leva på komplimanger och fina ord en längre tid. Orden från Annelie imorse levde jag på hela skoldagen, och berömmet från Magnus somnar jag nu med för att förhoppningsvis vakna upp imorgon bitti och känna att det inte är så jobbigt att kliva upp ur min varma sköna säng.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan