Stressig vecka

Jag fick äran att fota några bröllops portätt åt några vänner, riktigt kul! Tycker det är lika kul varje gång jag får ett fotouppdrag. I övrigt har veckan varit superstressig i och med att vi, klassen, skulle fixa i ordning en film till öppet hus och allt. Den blev drygt 17 minuter och i och med det den längsta filmen jag har redigerat, ganska kul! Kom hem sent i onsdags, satt framför datorn och redigerade hela torsdan, for till Lisa i fredags och idag har jag då varit på öppet hus, visat den där fina filmen och sedan bara tagit det lugnt hemma i det tomma huset. Imorgon blir det mer bildredigering, julmarknad och förhoppningsvis en del pluggande också!


Kommentarer
Kommentar av: Evelina
2011-11-27 klockan 22:22:10

ASFIIIIN bild!!! Är så stolt över att vara din vän!! haha :D

Kommentar av: Lisa
2011-11-27 klockan 23:17:52

Ni hade gjort så fin film, verkligen! Och det där var en sådan otroligt vacker blid. Säger som ovanstående, är stolt över att vara din vän :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan