Beställt två fotoböcker

Är så glad över att Emelie Ohlsson har öppnat en webshop. Webshopen skulle släppas vid fyra och som den nörd jag är satt jag och uppdaterade hennes sida. Tänkte att jag skulle beställa en bok, men jag kunde inte välja vilken, så det blev två! Den ena heter "Bröllopsfotografering" och den andra heter "Från kassörska till shefredaktör" och är mer som en inspirationsbok. Längtar till de börjar sälja fler grejer där och framför allt till deras tidning lanseras (1 december om jag minns rätt?). Nu signar fotonörden ut och fortsätter att se på 24!





bild
bild

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan