Fortsätter min Emelie Ohlsson-obsession

Ja, så fortsätter min såkallade "Emelie Ohlsson-obsession" med att jag beställer en prenumeration på hennes tidning "Shoot magazine" och får massa trevliga gåvor till (en bok, webbkurs och dvd-kurs). Inser nu att jag inom kort kommer äga alla hennes böcker som hon har gett ut... väldigt stalker-aktigt av mig känner jag.

Tycker i alla fall att det äntligen är dags för en fototidning som inte bara handlar om nya kameramodeller och annat skit som bara yrkesfotografer vill läsa om. Det är på tiden att en fototidning som handlar mer om ljussättning, inställningar, intressanta intervjuer och sånt kommer ut på marknaden! Har inte velat prenumerera på en fototidning just för att dom egenltigen är ganska tråkiga, men från den här tidningen tror jag att jag kommer få ut så mycket mer.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan