Inga rester, men mycket kvar


Det är nu inga rester som ligger och gnager på mitt samvete, den om psykisk ohälsa (skolpress) skrev jag klart nu ikväll! Dock är det en massa andra uppgifter som jag skulle vilja ha klart innan vi åker till Zambia så jag får kämpa på med dom istället. Det är verkligen bara en vecka kvar nu, nästa söndag vid den här tiden sitter jag på ett plan med hela klassen och väntar på att det ska mellanlanda i Etiopien för att sedan åka vidare till Zambia. Känns bra dock, lite stressigt med allt skolarbete, men såhär efter 2-3 års väntan åker vi äntligen snart. Sinnes. Taggad är jag i alla fall!

Kommentarer
Kommentar av: Linnea [Fotoblogg]
2012-04-30 klockan 09:58:06

Allt bra idag??:)



KRAM


Kommentar av: Becca
2012-04-30 klockan 11:13:11

svar: tack så jättemycket :) !


Kommentar av: Emma Surell
2012-05-01 klockan 10:28:45

SV TACK!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan