Här i Stockholm

Efter en för/eftermiddag med konstant bussåkning, med undantag för ett kort traditionellt stopp i Tönnebro, anlände Lisa och jag till Stockholm lagomt till mddagstid, då vi åt på McDonalds, of course. Efter att ha freeschat upp oss lite efter resan drog vi iväg till Odenplan och lyckades via våra kära vän iPhonen hitta vår väg till Norra Brunn comedy club. Trots att klackskor var helt fel skoval för en kväll utan sittplatser måste jag säga att Norra Brunn levererade otroligt bra, det enda som saknades var väl lite syre. En rolig konferencier, Jörgen Sjöberg, följt av en hysterisk Marika Carlsson och som grandé finalé kom Johan Glans upp på scenen och fick mig till tårar av skratt. Väldigt rolig, lyckad kväll and many more to come in the capital (i alla fall tills onsdag!).
 

Kommentarer
Kommentar av: jessica
2012-09-15 klockan 22:13:42

Väldigt vackra bilder!

Svar: åh, tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan