Julhelgen

 
 
Har inte hunit med mig alls som jag hade tänkt med bloggen! Tänkte skriva ihop ett fint julinlägg, hinna med att visa bilder från diverse fotograferingar och mycket annat. Men ibland blir det som det blir, och det är väl kanske lika bra! Julen var i alla fall fin, stundtals lite tuff, men det blir väl så när man blir äldre. Tar med mig den positiva energin från denna julhelg i alla fall! Har för övrigt läst en hel del nyårskrönikor nu och är så taggad på att skriva och visa min egna! Hann inte med förra året men i år ska det banne mig bli något!! Så håll ut, det kommer mera!

Kommentarer
Kommentar av: Becka [fotoblogg]
2012-12-30 klockan 00:22:16

Så fina bilder! Gillar din katt också att ligga vid granen? Det gör min katt hela tiden, hihi. ♥

Svar: Tack! Ja, hon har legat där på mattan några gånger faktiskt, håller väl koll på alla barr och allt glitter ;) Vad mysigt att din katt gör det också! Brukar hen leka med julgranskulorna också?
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emelie - fotograf
2012-12-30 klockan 13:15:56

sv/ tack och bock! :)


Kommentar av: Nathalie
2012-12-30 klockan 23:22:17

Fina bilder! :)

Svar: Åh, tack!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Hanna Karlsson
2012-12-31 klockan 07:15:56

Mysiga julbilder!

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: johanna
2012-12-31 klockan 12:14:28

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI PÅ SACKUM!


Kommentar av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-01-01 klockan 12:51:24

Fina bilder:D

Svar: tack så mycket :D
Rebecka Vigren


Kommentar av: David Andreasson (foto)
2013-01-01 klockan 16:41:30

Hej!

Jag & tweep.blogg.se & moeuhane.blogg.se + ett par till som inte svarat ännu ska starta en fotoutmaning/månadens foto. Då man har ett tema per månad och fotar en varsin bild utifrån det.

Vi tycker att du fotar bra och vill ha med dig! :)
Är det något du skulle vara sugen på? :)


Kommentar av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!
2013-01-12 klockan 22:21:21

Jätte söta bilder! :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan