Några dagar i december

   
 
Liten uppdatering om vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Jag har varit och fikat på Dockstas mysigaste café (för vi har så många), med Marielle och Lisa, efteråt blev det tacos, film och musikhjälpen (som jag har spenderat många timmar framför...). Körde lite styrketräning en dag och belönade mig själv med lite apelsin och "The Nightmare before Christmas", håller nämligen på att beta av lite julfilmer såhär innan julafton, till helgen ska jag se mina två favoriter: "Love Actually" och "It's a wonderful life". Har även hunnit med att sjunga solo i kyrkan på julmusiken och skickat julkort till nära och kära (julkorten tog dock slut så några fick Glad Påsk istället, men det är tanken som räknas, right?). 
 
Ska satsa på lite bättre uppdatering under dagarna som kommer, har helt enkelt legat på latsidan nu några dagar. Men under veckan har jag ev. två planerade fotograferingar från kunder som har hakat på mitt decembererbjudande, så häng kvar så kommer det snart fina porträttbilder!

Kommentarer
Kommentar av: Ebba Molin
2012-12-19 klockan 20:15:00

Mysiga bilder!

Svar: åh, tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan