Vintriga självporträtt

 
 
Passade på att fotanågra självporträtt igår när solen höll på att gå ner. Det var inte det skönaste att stå med (nästan) kortärmat utomhus när det var -15c kallt, men som kjag ofta tänker när jag fotograferar i konstiga föhållanden, redigerar långt in på natten eller lägger mig ner i lera för att få till den perfekta bilden: "Lid för konsten eller brinn". 

Alldeles strax ska jag hoppa på en buss som tar mig till Örnsköldsvik och därifrån ska jag åka till Umeå med tåg för att se på en himla massa biofilmer! Det blir först The Hobbit och sedan vid tolvslaget blir det Lucia Movienight som jag har sett fram emot sedan förra året då jag var på det! 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa Ji
2012-12-12 klockan 16:43:26

VI SYNS I UME! <3 <3

Svar: Der gjorde viii!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Ebba Molin
2012-12-12 klockan 20:47:58

Åh så fin du är!

Svar: Åh, tack snälla!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Linda
2012-12-13 klockan 10:54:18

Fina :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Johannaday
2012-12-13 klockan 11:01:35

snyggt där ;) Kika gärna in hos mig och lämna ett spår också :)

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Caroline Nilsson
2012-12-17 klockan 16:41:22

Bloglovinbyte? :)


Kommentar av: Olivia-foto
2012-12-20 klockan 08:28:39

Du fick ett vackert ljus på bilderna! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: mergimtare ♛
2012-12-21 klockan 08:12:23

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)


Kommentar av: Becka [fotoblogg]
2012-12-23 klockan 20:36:54

Åh så vackra bilder. ♥

Svar: åh, tack så mycket!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan