Another day at Shoot




Här i Stockholm har det inte varit det allra roligaste vädret idag. Gråa moln och osynlig halka gör en inte på ett toppenhumör, då är det tur att man har en bra praktik att gå till. Dagen till ära fick jag göra lite research innan lunch och efter lunchen blev det lite fotografering och filminspelning. Ett tag var det väldigt många kameror framme, D90, 7D, 60D (undrar om jag satte alla Canon modeller här...) och några andra kameror som vi skulle fota till tidningen, riktigt kul!

Kan inte förstå att det är min näst sista dag imorgon, går verkligen en jobbvecka såhär snabbt? Tokigt är vad jag kallar det. Har kommit på mig själv med att inte längta hem det minsta, utan mer bara vara nyfiken på om det händer något nytt. Kommer nog aldrig kunna bo här i Stockholm, men hälsa på skulle jag kuna göra hur ofta som helst. Att inte behöva passa några busstider utan att bara gå när man känner för det och ändå hinna till bussen skulle jag också kuna bli van vid, vänta två timmar på en buss känns lite avlägset för tillfället.

Kommentarer
Kommentar av: Sofia Törnqvist ♥ foto
2012-02-23 klockan 00:05:15

Jättefina in-action bilder (:


Kommentar av: Rebecca - Min Fotoblogg
2012-02-23 klockan 15:08:18

Underbar blogg med superfin header :)

Måste va roligt att praktisera på Shoot!


Kommentar av: Elvira - foto
2012-02-24 klockan 21:46:06

Härliga bilder du har! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan