Chokladteiga dagar

Mycket som hände förra veckan så bloggen uteblev. Ibland behöver man ganska sköna pauser från cybervärlden också, tog en sådan i tisdags då jag inte gick in på facebook, twitter, bloggen (you name it) under hela dagen och insåg hur mycket annat jag hann med, bl.a en promenad på 7,5 km som var väl behövd av flera olika skäl. Har också funnit en nyvunnen kärlek i form av te och choklad, en obeskrivligt bra kombination, bästa tipset på länge!

Hittills har jag spenderat helgen med att se på OC och förhöra mig själv på Afrikas alla länder, huvudstäder och flaggor (det är bäst att göra flera saker samtidigt!). Var också på hockey igår kväll med mor, far och tre stycken Näslunds, mycket trevligt! Men nu är det dags att grabba tag i den sista dagen på helgen, here we go Sunday.


Kommentarer
Kommentar av: hanna b
2012-02-05 klockan 16:16:34

Superfin bild! Och yes, jag håller med dig, ibland måste man ha en paus och gu vad man hinner med då. :)


Kommentar av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥
2012-02-05 klockan 19:44:50

Sv: Tack! Roligt att du gillade det! :)


Kommentar av: Emma
2012-02-05 klockan 21:23:50

Assnygg bild! ;o


Kommentar av: hanna b
2012-02-06 klockan 16:38:25

sv: Tack Rebecka! Roligt att du gillar kläderna! :)


Kommentar av: Kristin - Photography
2012-02-15 klockan 07:06:24

Skulle skriva på instagram bilden men det gick ju inte :( att det kan bli så snyggt ibland :)


Kommentar av: malin [fotoblogg]
2012-02-21 klockan 12:26:10

jättefin bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan