Oscarsgalan

Igår satt, av tradition, Emma och jag uppe och såg hela Oscarsgalan från början til slut. Allt från den första dåliga röda mattan till när The Artist vann pris för bästa film. Kanske egenltigen inte var den bästa idén jag har haft med tanke på att jag redan var trött från allt resande och sedan också för att jag var sjuk. Får skylla mig själv helt enkelt och kan nog säga att det var värt det också! Nu sitter jag dock här med en härlig förkylning och en feber som verkar komma och gå lite som den vill, tror inte den har bestämt sig för om den ska bryta ut eller inte än. Blir skola imorn i alla fall! Här kommer två bilder från vår vaka i alla fall!



Nikon D90, 50 mm, SB-700

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2012-02-27 klockan 19:22:32

Det blev en kul kväll iaf! :D ser ju redan fram till nästa år! ;) Då blire å heja på The Hobbit för fullt!


Kommentar av: Thilda
2012-03-02 klockan 21:39:44

Vad hände? Missade den ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan