Östermalm



Kommentarer
Kommentar av: hanna b
2012-02-22 klockan 19:27:58

sv: Tack Rebecka! Och värst vad du far runt i stan och plåtar! Jättefina bilder tar du! Man kanske måste komma utifrån och uppskatta det för att få till det såhär som du får. :)


Kommentar av: Emma- Foto & Design
2012-02-22 klockan 19:55:10

Har en fototävling på min blogg & det skulle vara super kul om du var med ^^

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer..


Kommentar av: Nicole [ Foto & Vardag ]
2012-02-24 klockan 15:21:42

Snygga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan