Amigurumi

Har börjat att virka som smått jag, små söta figurer som skapas från mammas urgamla garn. Riktigt bra tisafördriv faktiskt, skönt att kunna titta på nån tv-serie och virka samtidigt (jag är ju en sån person som helst vill göra två saker samtidigt). Mönstren, alla förutom hjärtat, kommer från böcker som Mia Bengtsson har skrivit, om ni har lust att virka amigurumis rekommenderar jag verkligen dom här böckerna eftersom dom är lätta att förstå och det finns massa fina mönster.

Var i alla fall tvungen att ta kort på mina små skapelser idag. Jag kan ju säga att det är den svåraste porträtt fotografering jag kanske har utsatts för. Dom var så lata att dom helst bara ville ligga ner hela tiden, det var omöjligt att få dom att skratta och stelheten var på topp, nästan som om någon hade stuckit nålar i dom eller nått.



Kommentarer
Kommentar av: Ante
2012-01-26 klockan 19:15:01

Man undrar ju verkligen vad de gör på den tredje bilden... Kärlek verkar det vara iaf

Kommentar av: Evelina
2012-01-26 klockan 19:51:29

Hahaha aaaaaw! Jättesöta är dom! :D

Kommentar av: Emma
2012-01-26 klockan 20:11:19

Aww! Ursöta juh! ;o


Kommentar av: L I L I J A
2012-01-28 klockan 21:48:14

Gud, vad söta :D


Kommentar av: Felicia
2012-01-30 klockan 13:31:04

Söta bilder :D


Kommentar av: Jenny Eriksson
2012-02-04 klockan 09:09:54

Åh så söta :)


Kommentar av: Jessica - mamma till alicia
2012-02-09 klockan 16:12:20

Nä men gud va söta! Önska jag hade tid och visste hur man virka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan