Myskväll

Igår samlade Lisa och jag ihop oss och körde vår sista tacoskväll innan hon drar till Indien och volontärar där i nio veckor. Sad. Men kul för henne! Vi blev stenmätta på denna underbara maträtt och sedan segade vi oss till hennes mancave för att se lite film. Det blev "Life as we know it" med Kathrine Heigl (Ni skulle ha sett Lisas blick när jag nämnde att hon var med) och "For love of the game" med Kevin Costner.

Inatt satt vi (mest jag) och kollade på finalen i JVM, otroligt bra match som slutade så himla bra! Blev så himla glad när dom fick vinna guldet, dom var så värda det, det var så rättvist! Jag gick och la mig 05:30 då jag satte uppe och kollade på intevjuer med det svenska laget samt redigerade de sista bilderna till Anton, det blev totalt 105 stycken.

Idag har Lisa och jag bara slappat. Lyssna på lite musik, blogga, kolla på rymdbilder och prata lite däremellan passar oss utmärkt en fredagseftermiddag. Ska försöka lägga upp lite bilder från kvällen senare idag, och kanske också en eller flera bilder på Lisas katter!


Kommentarer
Kommentar av: Lisa-Marie
2012-01-06 klockan 16:46:05

Jag kommer att sakna dig så mycket!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan