Nostalgitripp

Kollade bland mina gamla inlägg och hittade en länk till min gamla bilddagbok. Väl där fick jag göra mig en resa tillbaka i tiden, till 2008, då jag hade lagt upp en bild varje dag i ett helt år. Varje. Dag. Tror inte att mitt liv var så fyllt av saker som det är nu, haha. Ångrar dock såhär i efterhand att jag inte vågade skriva mer personligt, utan allt var istället mer ytligt och tråkigt. Jag vet att jag inte log lika mycket som jag ger i sken av och jag vet många dagar var tuffare än vad jag låtsas om, mycket man håller inne trots att det längtar att få komma ut, underligt.

Bläddrade i alla fall till maj 2008 och hittade bilder på när Camino föddes, det skar lite i hjärtat eftersom jag fick reda på i torsdags att han hade gått bort. En av de finaste hästar jag har stött på, fyra år blev han. Han var aldrig min häst, jag red aldrig ens på honom, men han var ändå väldigt speciell. Som om inte det vore nog fick jag höra att Fricka, det närmaste min egna häst som jag har kommit, inte heller var så pigg.

Med lite sorg i mitt annars så glada hjärta lägger jag upp en bild på Camino och går till kojs.
Det känns trots allt bättre för var dag som går.


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2012-01-30 klockan 23:26:32

Aw! Abobo!

Jättefin bild! :)


Kommentar av: Emma
2012-01-31 klockan 11:47:32

Vilken härlig bild!


Kommentar av: Issa
2012-01-31 klockan 14:58:53

Vad sorgligt! Det är så jobbigt när någon som har stått en nära går bort, speciellt när det gäller hästar :S


Kommentar av: Sofia
2012-01-31 klockan 20:41:00

Vacker bild!


Kommentar av: Dennis Fotoblogg
2012-02-01 klockan 13:07:40

Sv:

Tack så mycket!:)


Kommentar av: becca
2012-02-01 klockan 15:48:25

svar: Tack så mycket :) !


Kommentar av: Neha
2012-02-01 klockan 21:40:11

Vilken fin bild:D


Kommentar av: Mathilda - Photography
2012-02-04 klockan 18:56:48

Vacker bild och fin häst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan