Nyårslöfte

Jo, såhär efter nyårsafton, tolvslaget och allt det där har jag nu kommit på ett nyårslöfte. Jag blir så glad varje gång någon kommenterar på min blogg, men jag är verkligen jättedålig själv att kommentera andras bloggar, även fast dom är jättekreativa och duktiga. Därför är mitt nyårslöfte att kommentera mera och dessa kommentarer ska också vara ärliga och inte bara framkastade för att jag "måste" kommentera eller liknande, ja ni fattar nog.

Hade tänkt knåpa ihop en årsresumé också men orken har liksom försvunnit lite. Tror att jag måste ta mig ut ur huset, är alldeles för rastlös här, till exempel så plockar jag fram nästan varenda kameragrej men sen tar jag bara nått enstaka kort och efter det ligger grejerna på sängen tills jag måste sova. Och nästa dag är dom framme igen, utan något resultat att visa för det.


Kommentarer
Kommentar av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus
2012-01-03 klockan 12:40:26

Hej! Jag tänkte bara kika in här och säga att från och med ikväll så kommer jag att lägga upp filmtips och serietips på bloggen varje dag kl 19:00! Ett tips för varje dag!



Har du filmbrist? Har du svårt att komma på en film? Har du en film du vill se, men inte kommer på vad det är? Eller vill du helt enkelt bara ta del av andra filmtips? Då är "Film&serier"-kategorin perfekt för dig! :D



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.


Kommentar av: Sandra Winberg
2012-01-03 klockan 19:55:08

Tusen tack för din kommentar :)


Kommentar av: maja - FOTO - fotogeniquee
2012-01-03 klockan 19:57:52

Vilken fin bild! Jag gillar verkligen det fina ljuset!



Vad kul att du vill följa oss!

Här hittar du vårt rss-flöde annars kan du följa oss med bloglovin :)

feed://fotogeniquee.blogg.se/index.rss


Kommentar av: becca
2012-01-03 klockan 20:21:41

svar: Tack så mycket :) !


Kommentar av: Fotograf Laila Villebeck
2012-01-03 klockan 20:25:30

SV: Tack så mkt! :)


Kommentar av: Rebecka - fotoblogg
2012-01-03 klockan 20:48:57

Sv: Åh, visst var den serien bra!! :)



Jaa, Bassholmen var verkligen en upplevelse, vill så gärna åka dit igen men jag har hört att de inte ska ha något hingstsläpp i år. :/


Kommentar av: lydia-knäpptvadehär-
2012-01-03 klockan 22:06:39

sv: gjorde de jag med, jag anade att tidningen skulle bli grym! och desutom fick jag välja en webbkurs, en bok, och en dvd hur bra är inte de? ;)


Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-01-03 klockan 22:33:34

sv: Jaa helt otroligt att dom kunde vända från 3-0 till vinst!! Eller hur taggar till 1000.. :)


Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-01-03 klockan 22:34:13

sv: Tack så jättemkt!! :D


Kommentar av: lovisa
2012-01-16 klockan 23:30:07

här får du en till kommentar, rebecka! vilken fin bild! kul att få vara motiv, och till och med i fokus! puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan