Sista terminen på gymnasiet

Nu är skolan igång igen, lika fin som den var när jag lämnade den för att gå på jollov. Nu är det slut på att mysa runt i mjukisbyxor, äta när jag vill och sova länge på mornarna, nu är det bara att ställa sig upp och kämpa! Skönt med en liten mjukstart idag, känner att jag behövde det, man har inte riktigt kommit in i det hela ännu. Jag säger som min kära svenskalärarinna "Man kan koncentrera sig ungefär en kvart och sedan måste man ladda om batterierna", exakt så känner jag också.

Hade tänkt sitta och göra färdigt den sista restuppgiften från förra året men att prata nostalgiminnen vid köksbordet, bränna filmer, bilder och annat dylikt till cd-skivor, fixa med låtar i iTunes och se på Vänner upptog min dyrbara tid istället. Skönt att vi slutar tidigt så att jag kan göra det imorn istället (jag är mig lik jag, alltid skjuta upp saker och ting). Nu ska jag ladda in de sista albumen i iphonen och sen kanske man borde gå och lägga sig. Det kommer aldrig hända. Men jag kan försöka i alla fall!


Kommentarer
Kommentar av: Anonym
2012-01-11 klockan 14:53:23

fin blogg följ gärna min på bloggving så gör jag det med dig med mvh moa

http://mosansliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan