Lång vecka

Det här har varit en lång vecka fylld med dålig sömn, långa kvällar på skolan, massa roligt arbete och duktiga skolkamrater. Nu i helgen har jag inte gjort något alls, vilket är väldigt skönt eftersom jag kände att ensamtid var precis det jag behövde få. Massa musik, en del film, sömn i mängder och lite virkande ska jag försöka sätta igång med nu också (såhär i nattens gryning). Har kommit jättemycket snö här så jag funderar på att ta mig en tur med bilen imorn och fota lite om det är tillräckligt bra väder (och om jag lyckas vakna i vettig tid, haha).

Här är några bilder som fotades i fredags på väg från skolan ner till gallerian för det traditionsenliga fredags-fikat!


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2012-01-22 klockan 03:08:02

Iih, snygga bilder! (:


Kommentar av: Linnea [Fotoblogg]
2012-01-22 klockan 12:44:10

Allt bra??:D



KRAM


Kommentar av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)
2012-01-22 klockan 13:19:55

Hej, är allt bra?:)

Kram♥


Kommentar av: becca
2012-01-22 klockan 18:37:40

svar: Tack så mycket :)


Kommentar av: Linnea [Fotoblogg]
2012-01-22 klockan 19:54:50

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM


Kommentar av: IsaMarie - Fotografi
2012-01-22 klockan 21:20:19

Hoppas att denna veckan går bättre=)


Kommentar av: joanna
2012-01-23 klockan 09:49:55

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva me det ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda oavsett bakgrund eller diagnoser.

Så besök gärna min blogg:) kram joanna

PS. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. De pågär även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäla dig:)


Kommentar av: IsaMarie - Fotografi
2012-01-23 klockan 09:50:41

det var så lite så=)


Kommentar av: becca
2012-01-23 klockan 21:12:02

Svar: De ena är ett macro




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan