Några sommardagar

Har haft några mysiga sommardagar nu med jobb, marknad, middag med vänner och en tur ut med båten. Tog en del bilder från båtturen men minneskortet har blivit utlånat och bortglömts hos brorsan inne i huset, därav lägger jag upp en bild från 2011, bilder från helgen kommer upp imorgon. I övrigt njuter jag i fullo över att OS har startat! Försöker se så ofta jag kan och imorgon står definitivt andra delmomentet i fälttävlan på schemat. När det kommer till landslagssporter blir jag ganska engagerad faktiskt. 
 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa ji
2012-07-30 klockan 13:11:02

Haha, du är så söt som älskar OS så mycket.


Kommentar av: Sandra
2012-07-31 klockan 19:59:46

Hej söt!
Fin blogg och fina bilder :)

Allt bra med dig?
Krma


Kommentar av: ebba
2012-07-31 klockan 21:48:17

Vacker bild!

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan