Afrika, 6-24 maj


Kommentarer
Kommentar av: Sofia
2012-06-15 klockan 12:33:10

Gud så fina bilder!


Kommentar av: fotokoffe
2012-06-21 klockan 16:25:45

Underbara bilder, speciellt på vattenfallet och solnedgången som gav mig en "lejonkungen"-känsla haha


Kommentar av: Sophia
2012-06-23 klockan 16:02:32

Superfina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: MY Vestlund
2012-06-23 klockan 20:39:49

Fantastiska bilder!!!!

Svar: Tack så jättemycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Lovisa
2012-06-25 klockan 15:39:12

Vilka fina foton du tagit!

Vilken kamera har du?

Jag är helt nybörjare inom systemkameror, och har tänkt skaffa en. Vad tror du om tex Nikon d3100?


Kommentar av: mary
2012-06-25 klockan 16:01:57

oj shiit vad fina bilder :D

Svar: Tack så jättemycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Yrsa
2012-06-26 klockan 10:32:47

Älskar bilden på elefanterna! :)

Svar: Tack! Den är en av mina favoriter :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Sabina
2012-06-27 klockan 20:34:36

Fina bilder. Jag gillade framförallt bilden med flickan som håller handen mot någons hand. Man funderar vad hon tänker på... Har du funderat på att ha den i svartvitt? Vore intressant att se hur den blev då.

Svar: Tack så mycket! Gillar också den bilden väldigt mycket, ska se hur den ser ut som i svartvitt, tack för ditt tips! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: claudia
2012-07-03 klockan 18:29:17

vilka vackra bilder :D
den men flickan berör !<3

Svar: Tack!! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Anneli - A'la Foto
2012-07-08 klockan 02:53:59

Vilka fantastiska bilder...särskilt djurbilderna i mitten!! Mycket fina!


Svar: Tack så jättemycket :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Liie
2012-07-10 klockan 22:55:27

åh vilka vackra bilder, speciellt de på djuren och solnedgången. vilken upplevelse det måste vara att få se dessa djur i det fria!

Svar: Tack så jättemycket! Det var en otrolig upplevelse hela resan, speciellt safarin. Det roliga var att efter några timmar så blev det så vanligt att se giraffer, elefanter och impalas som det skulle vara att se en ekorre eller ett rådjur här hemma, riktigt konstigt men intressant, haha :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Liie
2012-07-11 klockan 00:23:06

Ååh fick du se giraffer också, avis jag blir! :) Så fina djur. Jaså var det mycket djur överallt? Hur nära kom ni dem?

Svar: Vi hade faktiskt väldigt tur, vi fick se väldigt många djur. Vissa stunder var det ganska tomt på djur och de gick ju oftast i flockar så det var inte djur jämt, men man behövde inte vänta länge för att se en elefant eller så :) Några av dem var vi riktigt nära, t.ex så strök ett lejon förbi en meter ifrån en safaribil, ganska häftigt :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan