Balporträtt

I fredags var det dags för studentbalen i Örnskökdsvik då jag och mina klasskamrater fick klä upp oss ordentligt och fara i snygga bilar till en middag och dans på arenan. Det var en rolig tillställning, lite överreklamerad och så, men riktigt fint. Innan vi gav oss av passade jag på att fota Emma och Leila i deras balklänningar, vi gjorde sällskap till arenan. Dessa bilder fotograferades därför av mig i balklänning och högklackar, vilket nog var en ganska lustig syn. Men, lid för konsten eller brinn som Jocke Berg själv skulle ha sagt!


Kommentarer
Kommentar av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping
2012-06-12 klockan 19:08:23

Sv: Tackar! :)


Kommentar av: Emma Surell
2012-06-12 klockan 19:26:12

SV Tack! Nu är det fixat! :)


Kommentar av: Marran
2012-06-13 klockan 05:53:09

Fina bilder! Man ska inte bry sig om det ser lite tokigt ut när man fotar. Har fått en hel del konstiga blickar när jag är ute och fotar i jobbet ,men huvudskaen man får bra bilder :)


Kommentar av: Fotograf Sandra
2012-06-18 klockan 14:59:40

Hej!

Söt blogg och fina bilder!



Vad pysslar du med idag?

Kram


Kommentar av: Becca
2012-06-19 klockan 13:19:37

svar: Tack så jättemycket. Ja, tror man hela tiden måste göra det lite svårt för sig, för att kunna utvecklas :)


Kommentar av: frukallgren.blogg.se
2012-06-24 klockan 16:56:11

Fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ACIRES - Fotograf i Skåne
2012-06-28 klockan 22:08:10

Gud vilken fin klänning!


Kommentar av: Neha
2012-07-09 klockan 10:21:41

Grymma klänningar och fina bilder:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan