Midsommar

Midsommarafton spenderades nu ikväll med vänner och bekanta hemma hos Linda här i Docksta. Vi grillade, spelade krocket och hittade på en hel del andra små lekar, riktigt trevligt sällskap och en bra kväll. Den tidigare delen av dagen spenderades dock på ICA där rushen var i full gång då alla skulle panikhandla inför just sitt midsommarfirande. Trots uteblivna varor och mer eller mindre stress vid kassan gick det bra, är så glad att jag har fått ett så bra sommarjobb som jag verlkigen trivs med!

För övrigt har även jag fått nya blogg.se nu, och jag måste säga att jag gillar det väldigt mycket. Kunna ladda upp flera bilder samtidigt är något jag verkligen har trånat efter, sen är det inte helt fel att kunna svara på kommenatarer direkt på bloggen heller! Toppen!
 

Kommentarer
Kommentar av: Lisa ji
2012-06-23 klockan 01:00:56

Men du sviker mig my Master.
Den nya hemsidan är ju jobbig, när man lägger upp bilder är det så svårt att flytta på dem så att man kan skriva text. Jobbigt juuu (:

YOU WERE MY BROTHER!

Svar: Men kör du som snabbinlägg eller riktigt inlägg? För riktigt inlägg är ju typ samma sak som förut :) Open your mind you will young padawan, and what lay before you, you will learn!
Rebecka Vigren


Kommentar av: s
2012-06-24 klockan 00:22:53

Älskar din blogg

Svar: Tack, det värmer verkligen!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan