Datorställ

Igår så var mamma och jag på IKEA och inhandlade en hel del nya saker till mitt rum som vi håller på att renovera. Det blev bland annat ett nytt skrivbord, sängbord, lampor, klädställning, ramar m.m. Något jag inte hade planerat att köpa dock var servetthållare. Det var min käre bror, Andreas, som hade bett oss att köpa sådanna till honom som han skulle kunna använda som "datorställ" eller vad man kan kalla det. Eftersom dom här servettställen bara kostade 19kr styck så köpte jag två också. Måste säga att jag blev nöjd, ser riktigt lyxigt ut när datorn får vila på dom där servettställen!

På bilderna här är det för övrigt inte min dator utan mammas och pappas, hatar för tillfället min dator så den får inte vara med på bild. Strömkabeln har börjat glappa och batteritiden ligger på ungefär en minut, inte riktigt vad man önskar hos sin dator. För övrigt är den också riktigt seg i alla avseenden, kan bara hoppas på en MacBook i studentpresent. Min lilla lösning blev dock att trycka in en usb-kabel under strömkabeln så den kom i någon konstig vinkel så datorn skulle förstå att den faktiskt var där. Nu är jag dock livrädd för att röra datorn.

Kommentarer
Kommentar av: Jennie ♥ - i det andliga och det fotografiska
2012-03-08 klockan 18:23:16

Vill bara önska dig en riktigt trevlig helg såhär dagen innan fredagen ♥


Kommentar av: Ante
2012-03-08 klockan 18:23:20

Öööööhhhh, varför ska du ha servetthållare??!! Är du duuuuuuum??!! SKA DU HA DOM TILL DATORN???!!!



Du ska ALLTID lyssna på mig!!!

Kommentar av: hanna b
2012-03-08 klockan 18:44:34

sv: Tack för kommentaren! Trist att det inte fungerar på dig! Haha, luktar tant. ;) Ge mig gärna tips på andra torrschampon som är bättre! Detta kostar 80 kr på Åhléns. Finns det kanske andra bra billiga? Vad kostar det du skrev om? :)


Kommentar av: Emma
2012-03-08 klockan 20:33:07

Nice! ;o


Kommentar av: Semlan-Foto
2012-03-09 klockan 16:44:51

Nu har jag en dagens blogg tävling som skulle vara kul om du vill vara med :D

för större chans att vinna följ mig via bloglovin o gilla min fb sida :D



http://semlanofc.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment


Kommentar av: Sassäh
2012-03-09 klockan 18:57:53

Hallojs! Hoppas att du får en underbar fredagskväll :):) Lust att vara med i dagens blogg? Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se


Kommentar av: M E M AA - Fotoblogg
2012-03-10 klockan 00:37:25

Jättesnyggt!


Kommentar av: Becca
2012-03-10 klockan 14:13:41

svar: tack så mycket :) !


Kommentar av: Beatrice Jakobsson (foto)
2012-03-10 klockan 15:05:08

snyggt! :)


Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-03-11 klockan 20:23:47

sv: absolut!


Kommentar av: Pia - Smilinggirls!
2012-03-12 klockan 17:03:04

Vilken rolig idé, stiligt! :D


Kommentar av: Rebecca Rehn
2012-03-13 klockan 13:12:34

Snyggt!


Kommentar av: Foto - EmoSuss
2012-03-13 klockan 17:48:24

Smart ock snyggt! =)


Kommentar av: Neha
2012-03-13 klockan 21:54:38

Snyggt:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan