Familjehelg

Denna helg tillbringades uppe i Umeå hos min bror med hela familjen. Kändes bra att umgås hela famljen men var glad att få lite ensamspace när jag kom hem. Vi stannade dock bara över från lördag till idag men hann med en hel del familjemys ändå, bland annat en roligt omgång av rapparkalja, se melodifestivalen på tv samt hämta och äta pizza.

Imorgon börjar allvaret igen i och med skolan. Kan inte förstå vad den här veckan riktigt tog vägen. Jag vet inte heller hur jag ska sammanfatta det här lovet, inte så bra kanske. Men det hade sina stunder. Ser istället fram emot påsklovet som jag förhoppningsvis får tillbringa i Stockholm med kära vänner, och efter det efterlängtade påsklovet är det bara två veckor till den efterlängtade Zambia resan. Men innan dess ett ton av skolarbete som ska hinnas med och göras, noll skolarbete på lovet hörde inte till orginalplanen, det kommer jag få sota för!


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2012-03-11 klockan 22:47:41

Du är inte ensam om att inte ha gjort nå skolarbeten! (a) ;o


Kommentar av: hanna b
2012-03-12 klockan 08:31:56

sv: Ja, jo, längtar ihjäl mig! Kanske kommer det något redan idag! :)


Kommentar av: Louise (Foto & Vardag)
2012-03-12 klockan 17:05:06

Vilken fin blogg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan