Skräckfilm med övernattning





I helgen kom Emma, Evelina och Rämsy över för att spendera större delen av helgen hos mig här på Näset. Det blev allt från kortspel till påtvingat sport-tittande (från min sida, det var ju sista skidskyttet och sånt, mycket viktigt). I övrigt hann vi också med att åka pulka i Skulebacken på natten, sen låg vi mitt i backen och kollade på norrskenet och stjärnorna, vi lyckades till och med se två stjärnfall! Sedan på kvällarna (eller nätterna) såg vi på skräckfilm. Vi lyckades se oss igenom alla "Paranormal Activity" filmer samt en annan skräckis som hette "The Awakening". Jag vågar bara se skräckfilmer när man är flera sycken, så man får passa på när vi är ett gäng. Allt som allt blev det väl en lite skräckblandad förtjusning över den här helgen, men otroligt bra var den ändå!

Kommentarer
Kommentar av: Dennis
2012-03-19 klockan 22:06:28

Svar:

Tack så mycket!


Kommentar av: Emma
2012-03-19 klockan 23:33:42

Awesome weekend! ;o


Kommentar av: hanna b
2012-03-20 klockan 08:00:58

sv: Tack, tack för kommentaren på Alma! :)


Kommentar av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska
2012-03-20 klockan 14:25:17

ha en bra dag ♥


Kommentar av: sandra
2012-03-20 klockan 20:24:31

Mysig blogg & fina bilder ♥



Vad pysslar du med ikväll?

Kram


Kommentar av: Alexandra
2012-03-21 klockan 21:01:40

Jättefin blogg! :D fina bilder och design! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan