Hejdå missen

Cissi-Lotta
1999-2012

I förrgår fick vår underbara lilla katt Cissi-Lotta somna in efter 13 härliga år. Jag skulle kunna skriva allt om hur fin och speciell hon var, men allt som oftast räcker orden inte riktigt till när man ska beskriva någon som man älskar. En riktig familjemedlem var hon, otroligt älskad, och hon kommer vara otroligt saknad. Kan fortfarande inte riktigt förstå att hon inte kommer att ligga bredvid mig på sin filt längre om natten, eller att hon inte kommer möta en vid dörren när man kommer hem. Trots all saknad jag känner nu och alla tårar som har fallit, är jag otroligt tacksam att vi fick rå om henne i såhär många år. Bättre katt skulle vi aldrig kunna tänka oss.

Tack för alla stunder, vi saknar dig 

Kommentarer
Kommentar av: Louisefoto
2012-03-08 klockan 14:55:53

Härlig blogg du har :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan