30 april

Igår var det sista april som spenderades i Örnsköldsvik. först på dagen hade jag en mysig kärleksfotografering med Markus och Elin och sedan på kvällen drog jag mig till Själevad för att umgås med Evelina, Simon och Daniel. God mat med bra sällskap är aldrig fel, en ritkigt fin kv'll fick jag! Nu ska jag strax dra mig vidare till Lisa, äta lite mer god mat (tacos! som alltid...), prata och förmodligen mysa ner oss framför någon bra film. Det blir sista gången vi ses innan hon far till New York och jag far till Zambia. Fem dagar kvar idag!

(bild från ifjol eftersom det blåste för mycket igår för att kunna tända en brasa)

Kommentarer
Kommentar av: Isacs Mamma
2012-05-02 klockan 13:38:31

Hej!!!



Jag hoppas verkligen att allt är bra hos dig och att jag inte stör??

Vad hittar du på för något? :)



Vill du vara med i Dagens Blogg?http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html


Kommentar av: Anonym
2012-05-02 klockan 16:24:15

blogving byte?

min blogg är

http://ghgumman.blogg.se/

Kommentar av: Sandra
2012-05-04 klockan 07:22:31

Vilken härlig bild! :)


Kommentar av: Patrik
2012-05-10 klockan 01:05:00

Cool bild :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan