Safetly home


Afrika var fantastiskt! Har varit hemma nu ett tag, sen i onsdags, och försökt hämtat mig och komma tillbaka i gamla rutiner och vanor, men det är inte så lätt som man tror! Från att ha fullspäckade dagar med allt från safari till marknad och nya möten med härliga människor, kommer man tillbaka till allt man kan utantill - skola, helger, läxor, stress, familj, vänner. Det är otroligt skönt att vara hemma, men efter knappt ett dygn på hemmaplan började jag längta tillbaka till Zambia, Botswana och Zimbabwe - det är så otroligt vackert och härligt där.

Har en del att stå i och därför har min blogg och andra bloggar fått gått i andra hand så länge. Projektarbete ska göras, bilder ska visas och väljas ut, souvenirer ska delas ut och någonstans där ska man hitta tid åt sig själv också. Det blir några extremt intensiva veckor nu fram till studenten men det kommer samtidigt bli extremt roligt också! Nu laddar jag inför imorgon då vi ska välja bilder till utställningen, presentera vårt projektarbete på min högstadieskola och på något sätt ska jag ha tid och inspiration till att skriva en filosofi uppsats. Det kommer nog gå, kul blir det i alla fall!

Kommentarer
Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-05-28 klockan 19:04:37

Sv: Ja eller hur!! Kommer bli azum :D


Kommentar av: jannie
2012-05-29 klockan 15:49:46

underbart, blir alltid lika inspirerad av din blogg och dina bilder!

Kommentar av: hobbyfotograf
2012-06-13 klockan 13:54:58

hoppas du får en bra onsdag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan