Göteborg

Imorgon är det tre veckor sedan jag var i Göteborg, det känns galet längesedan. För tre veckor sedan tog jag tåget ner till västkusten tillsammans med mina resekompanjoner Rämsy och Emma men också med nästan hela norrlandsgänget som gick vidare till Ung Poesi: Rebecka, Elin och Alice. 
 
I Göteborg strosade vi runt väldigt mycket och försökte förstå oss på staden, dock vet jag inte hur bra vi lyckades. Vi åkte spårvagn varje dag och bodde på ett mysigt vandrarhem som hette Stigbergsliden. På lördagen var det dags för workshopen i Ung Poesi och jag måste säga att jag var rätt nervös. Men tvärtemot vad jag hade trott gjorde vi "uppgifterna" tilsammans i grupp och det blev en väldigt trevlig stämning bland alla deltagare. Det häftigaste var att se alla läsa upp sina dikter. Inspirerande människor och fantastiska ord som rörde mig till tårar. Vi fick en riktigt fin långhelg i Göteborg innan vi drog vidare till Paris!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Anna
2012-11-15 klockan 08:07:47

Vilka fina bilder!
Fin blogg också! ^^

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Hanna W | BF 2013 ♥
2012-11-15 klockan 10:09:57

tiden går verkligen fort :}


Kommentar av: wilma
2012-11-15 klockan 14:49:53

hej! superfin blogg!
jag har frågestund på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde ställa en fråga.
kram!
http://wwilma.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment


Kommentar av: kaffehörnan
2012-11-17 klockan 11:56:18

Vad fina bilder

Svar: åh, tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan