Äntligen visitkort!

Sen jag började klura på eget företag har jag längtat efter att beställa visitkort som jag kan dela ut till nära och kära men framför allt blivande kunder. Efter en hel del klurande på designen, tips från vänner och familj, omändringar, ännu mer funderingar och till slut beställning kom dom idag i portlådan! Extra kul var det eftersom jag inte förväntade mig att få dom förrän tidigast måndag! Känner mig så peppad och taggad just nu och skriver taggen som jag använt mest på twitter den senaste tiden, det är nu det händer!
 

Kommentarer
Kommentar av: Daniel Brännström [hobbyfotograf]
2012-10-11 klockan 15:06:45

Supersnygga dom blev! Och asroligt med eget företag :)

Svar: åh tack! ja, det känns verkligen jättekul och spännande :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Koffe
2012-10-11 klockan 15:09:41

Väldidgt spännande med att starta eget Hoppas du har bluggat företagsekonomin ordentligt! Sen väldigt roligt med att göra visitkort :D

Svar: verkligen! läste två företagsekonomi kurser på gymnasiet och min pappa jobbar på swedbank samt att min bror pluggar nationalekonomi, så jag hoppas att med deras hjälp kan det gå hyfsat bra tills jag har lärt mig det mesta själv :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ACIRES - Fotograf i Skåne
2012-10-11 klockan 16:27:31

Vad fina dom blev. Vart beställde du dom ifrån? Är du nöjd med kvalitén? :)

Svar: tack! tycker att texten blev en aning suddig fastän jag hade det exakta formatet som sidan hade gett mig, lustigt. men å andra sidan kan det vara en sån sak som är osynlig för oseende ögon om du förstår vad jag menar ;) jag beställde dom från vistaprint!
Rebecka Vigren


Kommentar av: vanessaljungdahl.blogg.se
2012-10-11 klockan 20:00:16

Åh härligt! Men hur startar man ett eget företag egentligen ? :)

Svar: På www.verksamt.se kan du läsa en hel del bra information om hur du går till väga och vidare hur du sriver ett företag :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Bell-Eve
2012-10-12 klockan 13:18:50

Hej!
Jag är 22 år och har just gett ut min första bok; Att Falla Vackert - Beslut. Serien ska bli en trilogi, och hör hemma i genren fantasy. Besök gärna min blogg för mer info, eller gilla Att Falla Vackert på Facebook ---> http://www.facebook.com/AttFallaVackert

Det skulle betyda väldigt mycket för mig =).

Eller för all del, köp gärna min bok. Den finns att beställa från Adlibris, Bokus, Bokia, CDON och fler. Jag rekommenderar CDON ---> http://cdon.se/b%C3%B6cker/nilsson%2c_bell_eve/att_falla_vackert_bok_1_-_beslut-21389089

Gillar du fantasy så tror jag denna bok skulle uppskattas mycket =).


Kommentar av: MY VESTLUND '
2012-10-12 klockan 20:08:30

Spännande!

Jag håller just nu på att starta mitt egna fotoföretag genom UF :)

Svar: åh, vad roligt! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emily
2012-10-13 klockan 11:16:57

Åh, vilka superfina visitkort. :)

Svar: tack så jättemycket! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland
2012-10-14 klockan 23:14:17

Oh vilka snygga! Vart har du skickat efter dom? :)

Svar: Tack! :) Skickade efter dom på vistaprint
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan