leaving Gothenburg

 
 
efter några fina dagar här i Göteborg är det nu dags att fortsätta äventyret söderut! igår var vi på workshopen för ung poesi vilket gick bättre än väntat, det var verkligen roligt att träffa fler unga poeter, höra deras dikter och skapa med dom! på kvällen blev det mer poesifestival och sedan hem till vandrarhemmet. idag har vi bara hunnit packa och fika innan det var dags för att sätta sig på flygbussen på väg mot Landvetter! önska oss lycka till, nu är vi på resande fot igen!
 


Kommentarer
Kommentar av: Amanda Persson
2012-10-29 klockan 15:52:37

hoppas du får en bra dag :D


Kommentar av: Camilia ...
2012-10-29 klockan 17:45:14

=)


Kommentar av: Ebba M
2012-10-29 klockan 18:01:40

Åh så härligt, nu blev jag riktigt sugen på att resa lite!

Svar: Det är verkligen toppen och värt att spara pengarna för :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: sara
2012-10-30 klockan 13:54:19

Vilka fina bilder!

Svar: åh, tack!!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan