Shake it out

Ligger just nu i min säng med ett segt huvud och en näsa som snorar och stökar. Har jobbat två dagar i rad nu på ica samt att jag hade kören idag på kvällen, allt har funkat ganska bra tills nu. Hänger på mitt rum med småfeber och sån där härlig orkeslöshet man får när man är sjuk. usch! Ska slänga upp ett roligare blogginlägg imorgon eftersom huvudet inte riktigt ville hänga med nu. Nä, nu ska jag bli bättre och piggare, hoppas ni alla där ute i cyberrymden är friska och krya!
 
bilden är från en härlig juli-dag i somras när även dessa och dessa bilder knäpptes.

Kommentarer
Kommentar av: - Linnea -
2012-10-06 klockan 12:07:43

Har du något inlägg om din kamerautrustning ? :D

kram!

Svar: nej, men jag ska ordna det! :) Men jag fotar med en Nikon D90 och oftast sitter mitt Nikkor 50/1.8 på :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan