En sån där fin kväll

Åh, jag fick sån fin respons på förre inlägget med bilderna att jag blir sådär löjligt glad. När man har en liten blogg betyder varje besökare och varje kommentar vädigt mycket, ger en mer motivation! För vissa kan det vara en besvikelse att "bara" få två nya följare på bloglovin' på en vecka, för mig är det kanske rekord. Vill bara tacka er fina som tar er tid att besöka och kommentera, det betyder så mycket!
 
I övrigt vardagsmässigt har jag också haft det fint. Mamma har kommit hem från Umeå efter en lyckad operation, jag hade min första pingisträning på 100 år idag (svettades som en gris och skämdes över min röda färg i ansiktet, men ändå väldigt nöjd!) och igår natt hade jag världens poesi-flow och fick ihop tre dikter på under 40 minuter, riktigt skönt! Nämner sällan att jag skriver dikter, det har egentligen bara varit för min egen del och väldigt få har fått förtroende att läsa dem, men funderade lite igår om jag skulle publicera någon eller några på bloggen. Vi får se, känslan får avgöra. Bilden är i alla fall på min älskade diktbok där allt, alla tankar, all poesi och alla finurliga små eller stora meningar hamnar, en fin utfyllnads bild till fina läsare.
 

Kommentarer
Kommentar av: Jennelie
2012-09-25 klockan 05:48:47

Hoppas på att du känner för att publicera. Skulle vara roligt att läsa! Men förstår att det känns väldigt personligt med och kanske lite svårt att våga eller bestämma sig.
Kram!

Svar: Hoppas också att jag vågar, det är väl mycket det det sitter i, haha. Får se om jag hittar någon lämplig dikt, skulle vara kul och se responsen och om man skulle kunna få lite tips! Kram fina!
Rebecka Vigren

Kommentar av: Lisa ji
2012-09-25 klockan 15:01:35

Jag är så gla att operationen gick bra! Sen hoppas jag på lite dikter så jag kan få läsa vackra ord här i Frankrike <3

Svar: jag med! får se om jag hittar något lämpligt att lägga upp, annars skickar jag såklart till dig om du har lust att läsa <3
Rebecka Vigren


Kommentar av: Ebba M
2012-09-25 klockan 21:21:17

Så fin bild. Mystisk på något sätt!

Svar: åh, tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan