Att komma hem

Jag har haft några riktigt fina dagar sedan jag kom hem. Lucia Movie Night uppe i Umeå med underbara människor, vaknat halv tre på eftermiddagen i Rämslyan, kramats i massor, ätit tacos och fikat med Lisa på vårt favorit jul/sommarcafé, shoppat runt i Övik, hört norrländska vart jag mig än vänder och haft nattsällskap i form av den murrigaste burrigaste gulligaste katten man kan tänka sig. Life is pretty good right now! Försöker dock att inte spacea ut allt för mycket från skolarbetet - det måste ändå göras. Hemtentan SKA vara färdigskriven innan jul, ett måste! Men för nu tänker jag bara somna bredvid katten och känna mig lycklig. Lycklig över min hembygd, mina fantastiska vänner, min starka familj, mitt andra hem i Uppsala och över mig själv. 

 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan