Sista dagen i Uppsala i år

Nu, är jag inne på mitt sista dygn här i Uppsala i år. Känns otroligt konstigt att åka hem imorgon, men också otroligt kul! Emma har, som tidigare skrivet, varit här hela denna helg vilket har varit så himla roligt! Jag har hunnit visa henne Uppsala, hon har tagit hand om sina ärenden som hon hade här i söder och vi har helt enkelt haft det så himla bra! Idag (eller igår, haha!) spenderade vi mest bara på bio, Hobbit och Hungergames blev det! Superbra båda två! Sedan drog vi till lägenheten, packade och när Emma gick och la sig tog jag mig an disken med Musikhjälpen (<3<3<3) som sällskap. Och nu sitter jag då här, kl 01:47, och skriver ett blogginlägg. Fast jag ska upp ca kl 6 imorgon. Och ha redovisning kl 09:15. Och åka med ett tåg 13:00. Och gå på Lucia Movie Night 00:00. Ehm, borde verkligen sova nu.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan