Dygnets för få timmar

Jag vet ärligt talat inte riktigt va jag har gjort med alla timmar på den här veckan?! Dom har bara försvunnit ur mina händer. Jag har inte pluggat, inte fotat, inte skrivit, inte bloggat, men ändå har timmarna och dygnen flygit förbi. Igår var jag i alla fall och åt tacos med Lisa och dagen innan det var jag utslagen från att varit uppe hela natten och sett på Oscarsgalan. Jag kanske har gjort en del saker i alla fall. Men nu måste jag börja ta tag i saker och ting, first off - läsa ut en kurslitteratursbok!!


Kommentarer
Kommentar av: julia
2013-02-27 klockan 17:53:09

Så fin bild!

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Koffe
2013-02-27 klockan 18:07:26

Ja jösses veckorna går fort. Redan torsdag i morgon!

Svar: verkligen! Mars imorgon (!!!)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Lisa-Marie Sundin
2013-02-27 klockan 22:12:27

Jag tycker du hinner med jättemycket i alla fall :)

Svar: du e söt!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Linna
2013-03-01 klockan 19:56:41

Tack för dina fina och värmande ord, jag önskar bara att jag kunde lita på dig. Efter att ha kikat runt på dina bilder kan jag inte säga annat än att du är en galet bra fotograf. Alla bilder ser så otroligt äkta och lättsamma ut, liksom naturliga. Underbart att se! Måste också passa på att fråga lite om din kamerautrustning :)
Kramar

Svar: jag önskar också du kunde det, du verkar verkligen som en härlig tjej! tack tack tack för DINA fina ord, blir så glad! :) Jag fotar med min Nikon D90 och, oftast, Nikkor 50/f1.8 eller ibland Sigma 50-150/f2.8.Kram!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Denimiella
2013-03-02 klockan 15:11:40

Jag håller helt med dig och förstår precis! Det händer ofta att tiden bara flyger iväg och man undrar vad man egentligen har gjort! Ingen rolig känsla, men så är det väl ibland helt enkelt... :/

Svar: Ja, man får försöka ta tag i den och göra något vettigt istället för, som det ofta bir för mig, tänka "äh, jag gör det sen" :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Louise - Fotoblogg
2013-03-03 klockan 10:49:09

Vad fin bild! :)

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ellen
2013-03-09 klockan 09:59:20

Himla fin blogg du har! Du fotar så himla fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan