Sunny day

Efter att ha spenderat en helg i Umeå med fina vänner och fördrivit kvällarna med att kolla på poerty slam och spelat brädspel var det ändå ganska skönt att komma hem. Jag är i grund och botten en sådär lite tråkig hemmatjej som älskar att sitta hemma med tända ljus, glo på tv-serier och bara vara, men visst är det störtkul med en utflykt lite nu och då också!

Idag har det som rubriken lyder varit en riktigt fin sunny day. Dock låg jag kvar i sängen ganska länge och när jag väl kom ut höll solen på att gå ner, men det gjorde absolut ingenting. Trots min sega förmiddag och inställning drog jag mig ut på en springtur, och det gick som hejsan! Fick en ny personlig bästa tid/km och sprang den sista halvkilometern hem (mest utförsbacke, men ändå!). En bra slut på veckan helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-02-03 klockan 23:30:06

sv/ tack så jättemycket!! :)


Kommentar av: My Vestlund
2013-02-05 klockan 10:52:39

vackra foton!

Svar: Tack!
Rebecka Vigren


Kommentar av: BelleBoo
2013-02-05 klockan 14:07:39

Jag är likadan, för det mesta. Tycker det är väldigt skönt att vara hemma och ta det lugnt. Men som sagt, ibland är det kul att hitta på någe. Är väldigt social from time to time också :).

Svar: Vara hemma ensam och bara se på film är ganska underskattat faktiskt, och inte så många som riktigt förstår tjusningen i det heller :) Men håller med dig, visst är det kul att komma ut ibland också!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-02-06 klockan 12:25:42

sv/ ja verkligen! De sa ju att de var slut i lagret men de lyckades leta reda på några extra på lagret, hihi!


Kommentar av: Amanda
2013-02-06 klockan 17:56:54

Vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan