En fin helg

Jag har haft en lång och väldigt trevlig helg den här veckan. Det började i torsdags med en tidig, för mig, frukost med Annelie för att sedan åka vidare till Gideå för att köra ett rejält filmmaraton, nämligen alla sagan om ringen filmerna på raken (ca 11-12h). Sedan på fredagen åkte jag in till Övik för att spela in en duett med Marielle som hon hade skrivit själv. Sedan hastade jag ner till busstationen för att åka upp till Umeå där en mysig biokväll väntade med Emma och Lisa. Les Miserables och Django Unchained hann vi se innan vi drog oss till Nydalahöjd och sov över hos Andreas. Igår kväll kom jag till slut hem till min egen säng och idag har jag sovit, rengjort åt mina kaniner och slappat framför tvn. Men imorgon börjar allvaret på riktigt, massa redigeringsarbete och två kurser som jag ska studera på distans till juni börjar också. Hej och hå, nu kör vi!
 
   

Kommentarer
Kommentar av: Alice - bilderbyalice
2013-01-20 klockan 16:47:42

fina bilder, gillar ljuset i dom!

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-01-20 klockan 20:25:50

sv/ Ja jag tror också det :)


Kommentar av: Josefin Johansson
2013-01-25 klockan 22:12:45

Fina bilder du tar!! trivs du bra med din D90 ?

Svar: Tack! Jo det gör jag, men känner lite att jag har "växt ur" den :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Josefin Johansson
2013-01-30 klockan 20:53:43

sv: precis som jag känner med min D60 oxå. vill uppgradera mej ! :D vad vill du sattsa på för kamera efter din D90 ? :D

Svar: En D800 eller liknande modell (kanske kommit ut en efterföljare innan jag får ihop pengarna). Den här gången vill jag verkligen satsa på ett grymt kamerahus då jag inte längre fotar bara för skojs skull utan mer jobb :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan