Nattugglan strikes again

Nu sitter jag på natten igen fastän jag verklgen borde gå och lägga mig. Har suttit och rensat bilder och redigerat hela kvällen, förutom då jag var på pingisträningen såklart. När jag äntligen blev klar belönade jag mig själv med en Disney film (vad annars?), det blev Hercules idag. Anledningen till att jag borde ha gått och lagt mig redan grundar på att väckaren kommer ringa 06:15 imorgon bitti. Det vill säga enormt tidigt för den som är van att sitta uppe halva nätterna och jobba för att sedan sova till ungefär lunchdags. Men det vankas frukost på mitt favoritcafé i Örnsköldsvik med en fin vän och sedan ett långt långt Sagan om Ringen maraton med Emma resten av dagen, vilket gör det mycket lättare att kliva upp! Nu ska jag bara göra det sista på bilderna som ska levereras och sedan är det sängen som gäller!
 

Kommentarer
Kommentar av: bananflugan ○
2013-01-19 klockan 12:45:53

vacker bild!

Svar: Tack!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emma Roodla _ Fotograf
2013-01-20 klockan 19:57:52

vilken vacker bild!

Svar: Tack!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan