Don't forget me

 
Det här armbandet beställde jag för några veckor sedan från en tjej som heter Anna KS Åberg. Armbandet kostade 100 kr och pengarna går till hjärnfonden som samlar in pengar till forskning och information om hjärnan och dess sjukdomar. Den här tjejen som jag köpte armbandet av har startat upp ett eget företag, DON'T FORGET ME, och föreläser och jobbar för att Altzheimers ska bli en välkänd sjukdom och samlar ihop pengar för forskning.

Det här armbandet har suttit på min handled sedan dagen jag fick hem det i brevlådan, gör en skillnad du också och köp dig ett armband eller kanske en tröja och stöd forskningen om hjärnan och dess sjukdomar. Besök Annas facebooksida här och gör skillnad.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan