Slapparduon

Ännu en dag har flygit förbi och än en gång känns det som jag inte har gjort någonting, fast jag egentligen har det. Imorse hann jag med att plugga lite innan jag satte mig i bilen och körde farmor till hennes synundersökning. Körde sedan hem henne, handlade, åt mat och sen en kortis promenad eftersom övrig träning inte blev av pga. tidsbrist och oskottade vägar. Till sist blev det slappande i soffan med katten i knät medan vi hejade fram modo, tyvärr räckte det inte hela vägen men på torsdag laddar vi på nytt igen, röd är glöd! Så trots att dagen bara försvann hann jag med en del ändå. Lustigt.
 
Kissen och jag som tokslappade i periodpausen.
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Julia S
2013-03-13 klockan 21:17:50

Älskar den där katten! Chillöge

Svar: Verkligen, haha!
Rebecka Vigren

Kommentar av: Klara - Fotoblogg ❤
2013-03-13 klockan 21:47:12

Haha, vilken rolig bild! ;D

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Maja
2013-03-17 klockan 08:47:08

Haha, fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan