Tips på mellanmål?

  
 
Har ni där ute några bra tips på goda och simpla mellanmål? Har märkt att nu när jag har börjat tränat har också min ämnesomsättning ändrats med mina nya vanor. Från att kunna ha klarat mig på en stadig frukost, någon banan eller liknande på eftermiddagen och sedan en redig middag behöver jag nu några mellanmål under dagen också för att inte gå hungrig. Så om ni har några tips på mellanmål, stora som små, så tipsa mig gärna eller länka till er blogg om ni har nått recept och så! Här ovanför ser ni två av mina favvomellisar, nyponsoppa och smoothie, mums!

Kommentarer
Kommentar av: ERIKA EDORSSON
2013-03-04 klockan 15:42:09

Frukt med keso, omelett, kvarg med musli, gröt :)

Svar: Tack! Ska definitivt testa!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Julia S
2013-03-04 klockan 17:53:25

Avokado kryddat med citronpeppar + ev. en klick keso. :)

Kommentar av: emilia.webblogg.se
2013-03-04 klockan 22:22:06

super fina bilder din blogg innehåller :D

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ❤ w i l m a & s a b i n a ❤
2013-03-05 klockan 06:27:50

Åh smoothie är ju så himla gott!
Och det finns i så många olika smaker :)

Svar: verkligen! är sugen på att testa kiwi eller så nästa gång :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ella&malin - foto och vardag
2013-03-05 klockan 19:50:05

amerikanska/banan pannkakor! eller ett glas med först yoghurt sedan flingor/müsli/bär, yoghurt igen och toppa med ännu mera flingor/müsli/bär! :)
skulle vara superkul ifall du ville kika in hos oss och kommentera ett inlägg som intresserar dig, kram :)

Svar: åh, tack så mycket! vilken fin blogg du har! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Madde
2013-03-05 klockan 21:00:18

Vaniljkesella med lite bär är hur gott som helst!
Eller fil med äppelbitar och kanel - mums! :)

Svar: Kesella föll mig verkligen inte i smaken när jag smakade det, men det var naturell, kanske vanilj är annorlunda? :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Madde
2013-03-06 klockan 16:05:32

Hehe ja smaken är som baken :) Har inte smakat naturell, men vanilj är söt och god, kesella hallon är också helt okej :)


Kommentar av: Saras Träningsblogg
2013-03-06 klockan 20:46:34

Jag gillar att äta keso på olika vis. Med blåbär, frukt, russin...ja lite vad man har hemma :D


Kommentar av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-03-08 klockan 17:49:05

Jag brukar äta Kvarg/kesella med bär:D

Svar: Smakade kvarg och tyckte inte det var någon höjdare ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Sandra
2013-03-10 klockan 09:47:47

Kvarg med lite funlight och frysta bär! Det är faktiskt riktigt gott :D

Svar: Gillade verkligen inte kvargen som vi köpte hem, men det där lät jättegott! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Matilda
2013-03-10 klockan 12:41:37

Jag brukar köra på lite olika mellanmål, beroende på vad jag ska göra. Om jag ska träna brukar jag äta ett rejält mellanmål t.ex havregrynsgröt med äppelmos eller äppelbitar och kanel. Sen en frukt eller en macka till det :)
Annars brukar jag gilla att blanda keso med nån frukt, kanel och lite havregryn. Det är bara att testa sig fram och exprimentera sig fram :)
Lycka till!

Svar: Tror jag måste testa keso, många som har tipsat om det känns det som och jag läser om det lite överallt! :) Tack för dina fina tips!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: malinfanny.blogg.se
2013-03-15 klockan 16:23:37

Yoghurt med hallon och valnötter! ♥

Svar: åh, det lät smaskigt!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Beatrice Jakobsson - Fotograf
2013-03-28 klockan 23:59:07

mums! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan