En sån dag

Igår fick jag hem min nya telefon! Glad i hågen lekte jag med den på kvällen, rensade kontaktlistan, offline:ade spellistor på Spotify osv. Väldigt glad. Imorse vaknade jag dock, inte lika glad. Min telefon var full av ränder och nederst på skärmen såg skadad ut (se bild nedan). Efter att ha testat att starta om den utan något resultat ringde jag Apple som sa att det förmodligen var något fel på hårdvaran och att jag skulle kunna få en ny telefon om jag gick till deras butik och visade dem telefonen. Så förhoppningsvis på lördag får jag en ny mobil som är lite medgörligare! 

På eftermiddagen tog jag mig en kort cykeltur till Eriksberg för att låna "Dorian Grays porträtt" på ljudbok på deras bibliotek. En kvart innan stängning kom jag dit, perfekt! Om det inte var för att jag hade glömt bibliotekskortet hemma. Den snälla bibliotikaren hjälpte mig i alla fall så jag kunde låna ljudboken ändå, tack och lov. Men nu, det här borde jag vinna något slags dum-i-huvudet-pris för, startade jag ljudboken och råkade köra den på shuffle. I ungefär en timme. Blev väldigt förvirrad när huvudkaraktären ena studen satt och pratade med en person och i nästa sa till någon annan att han hade en död kropp i rummet bredvid. Det positiva kan man väl dock säga att boken förmodligen inte är så förvirrande som jag uppfattade den som. Hoppas jag. Nä, idag blev verkligen en SÅN dag, tur att den snart är slut, haha!

 
 

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2014-04-03 klockan 21:53:01

Ååh! Gjorde precis samma sak när jag lyssnade på The Da Vinci Code, haha, något förvirrande! ;)

Svar: Just ja! Haha! ;)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan