Födelsedagsfirande

I söndags var det min tur att fylla 21 år! Jag får nu lagligt dricka i USA, yaay! Dagen började med att öppna ett paket som mamma och pappa hade skickat på posten, en liten teförpackning av mitt favoritte (som bara finns i Övik), vilket ändå fick det att kännas som en födelsedag. På förmiddagen bakade jag min allra första egengjorda tårta, vilken blev supergod! Jag ska inte ljuga, jag var lite orolig för att känna mig ensam och så eftersom det var min första födelsedag jag inte spenderade på hemmaplan, men den känslan försvann hekt och hållet på eftermiddagen då Ellen, Ingrid, Jenny och Elin kom för att gratta mig och käka tårta. Det blev en riktigt fin födelsedag trots allt, mycket bättre än vad jag hade trott faktiskt. Och inte nog med det, på fredag får jag fira födelsedag nr 2! God mat, paket, tårta och bäst av allt - massa kramar från familjen! Åker hem redan imorgon och jag läntar längtar längtar!

 

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2014-04-15 klockan 18:41:39

Grattis igen!! Får ge dig min födelsedagskram när vi träffas på flygplatsen här i SF i augusti ;)

Svar: Det får du göra, längtar! ;D
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan