Med en twist på slutet

Tisdag blev en rätt dålig dag. Håller med Emma, tisdag kanske är den sämsta dagen av alla veckans dagar. Egentligen så är det inte tisdagens fel, det var egentligen dagarna innans fel, men det bara bubblade över idag lite. Med en nyckel som förmodligen ligger bortglömd hos posten någonstans, en hårddisk med viktiga bilder som kraschat, en måndag som minst sagt blev superduperhetsig och pluggning som gör att jag känner mig som Uppsalas sämsta student känner man sig inte riktigt på topp. Men en promenad, fira fina Sannas födelsedag och sedan se en romantisk komedi gjorde kvällen mycket bättre. Dock ligger sådana här stress och orosmoment och gnager på en, vilket inte är det roligaste. Ska ändå försöka att inte oroa mig och gräma mig över saker jag inte kan påverka, det är ju så onödigt. Nej, nya tag imorgon, hej och hå.
 
Ps. Är så sjukt sugen på att resa någonstans, miljöombyte. Reseguiden.se har blivit mitt andra hem, sitter och söker resor lite hit och dit var och varannan dag. Får spara pengar, kanske åka någonstans i sommar. Förhoppningsvis. Känner att jag måste jobba mot en motivationsbild, sommar och utlandet kanske kan vara det, skulle vara otroligt fint. Ds.

Ps 2. NYCKELN HAR HITTAT HEM, LYCKAN ALLTSÅ! Så himla skönt. Ett orosmoment ur världen, och kanske det största av dem dessutom. Andas ut. Ds.



Från min senaste utlandsresa till New York

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2014-01-29 klockan 05:09:49

komsi komsi till San Francisco! :)

Svar: Är så sjukt sugen! Håll tummarna! :o :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan