Brevkompis

Mitt liv är ganska slentrian. Plugga, äta, sova, inte plugga, se på tv, sova ännu mer. Det är helt enkelt inte så spännande. MEN, igår hände däremot något icke slentrientariskt (hittar jag på ord nu?). Jag fick ett brev, ett riktigt brev med frimärken som Jocke Berg skulle ha sagt. Jag absolut älskar att få brev men det händer tyvärr inte så ofta (hint hint till alla er därute i cyberrymden!). Men i alla fall, brevet. Det var från soliga San Fransisco, och det kan ju bara betyda att det var från Emma! En ansiktsmask, en påse te, måånga bilder på Benedict och ett så fint brev. Det är faktiskt löjligt hur glad jag blev. Att jag satt och kramade brevet i soffan några minuter och begrundade hur fina vänner jag har. Löjligt och töntigt - aka Rebecka. Men en riktigt boost i min vardag blev det i alla fall, glädjande och energigivande! Än en gång, och det känns som att jag skriver och säger detta jämt men det är ju så otroligt sant, så galet fina vänner jag har, lyckliga lyckliga jag!


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2014-03-06 klockan 06:03:41

iiih! <3 så glad att du uppskattade brevet! Och jag håller med, att få brev är otroligt kul, helst om det är oväntat, men det är väldigt roligt att få skicka iväg brev med! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan